РЕКЛАМИТЕЕЕ

Всички обичаме телевизията. Или поне през повечето време.Тя ни служи за откъсване за момент от ежедневието или просто за разтоварване след дълъг работен ден. Но идва и един момент, в който спирате да релаксираме и започвате да се изнервяме, а приятната почивка за минути се превръща в постоянно задаване на въпроса: „Кой, ПО ДЯВОЛИТЕ, го е измислил това?“ А именно – Р Е К Л А М И Т Е ! ! !

В този пост ще говоря именно за това наше, любимо на всички, телевизионно време, в което трябва да зарежете мозъка си настрана и просто да гледате като безмозъчни идиоти.

А рекламите ли? Е, те могат да стават все по – тъпи, в това със сигурност сме се убедили.

Като онази любима моя реклама, или поне една от любимите, в която леля Донка от долния етаж изважда 12 ЛИТРА прах за пране от дамската си чанта и го дава на приятелката си Лили, която не може да изпере мазните петна от роклята си след снощното мощно наяждане с кюфтета и лютеница. Още не разбирам едно обаче – това реклама на перилен препарат ли е, или реклама на дамска чанта? Защото всяка една дамска чанта, която може да побере 12 литра течен прах, спирала, сенки,гланц, крем,нокторезачка, пила, извивачка за вежди (или както там се нарича този, приличащ на уред за мъчения, инструмент) , минерална вода,химикалка, бележник,освежител за уста,епилатор,сухи кърпи, мокри кърпи,влажни кърпи, салфетки, превръзки, тампони, и каквото там друго може да има в една дамска чанта, заслужава няколко минути прайм – тайм рекламно време.

И като казах „превръзки“ Даааа….

Представете си следната ситуация. Сготвили сте си любимата пържола, приготвили сте си един литър домашна ракия, разположили сте се удобно на дивана и нямате търпение да и се нахвърлите……. на пържолата имам  предвид. Нищо не може да откъсне вашето внимание от нейните нежни и сочни извивки (още говорим за пържолата)…. оооооооссссссвеееееееенннннннн.. даааа, попивателната способност на новите превръзки РадиSoл (не се сетих нищо по- добро 😀 ). Мммм, бон апети!

Но дори и превръзките се превръщат в „малкото зло“, когато на екрана ви започнат да се появяват рекламите за разстройство, запек, хемороиди, брадавици, и каквото там друго се сетите, че може да ви накара „да върнете поръчка“. За тях обаче, следващия път 🙂

Статията ви е харесала? Харесайте ни във Facebook : АвторЪТ

А вие сещата ли се за още по – абсурдни реклами? Споделете ни ги на avtor.wp@abv.bg или на нашата Facebook страница

Вашият коментар